Verwerken van declaraties in Inventive

Werken met declaraties in Inventive

Het invoeren en bijhouden van declaraties vinden veel werknemers een administratieve last. Voor uw bedrijf is het echter van belang dat uw werknemers hun declaraties goed en op tijd invoeren want hiermee krijgt u een beter inzicht. Dit inzicht in de declaraties en gemaakte uren van uw werknemers is namelijk van onschatbare waarde. Door het goed inrichten van het declaratieproces voorkomt u fouten en wordt het verwerken van declaraties makkelijker waardoor uw bedrijf efficiënter gaat werken. De declaratiemodule in Inventive heeft zichzelf bewezen als een gebruiksvriendelijke en eenvoudig te beheren methode voor het invoeren van declaraties.

Het invoeren van declaraties in Inventive wordt als zeer gebruiksvriendelijk beschouwd. Dankzij het invoeren van declaratieregels en het toevoegen van bonnen in het digitaal archief, heeft u financiële afdeling alle benodigde informatie, voor een snelle afhandeling van de declaratie, op één plaats overzichtelijk bij elkaar. Inventive biedt het invoeren van de declaraties aan in de Inventive Web App.

De voordelen van het werken met declaraties in Inventive?

  • Alle declaraties komen op één centrale plaats binnen;
  • Bonnetjes bijgevoegd in digitaal archief, geen papier meer;
  • Mogelijkheden om te werken met voorschotten en afrekeningen;
  • Declareren op projectniveau mogelijk;
  • Werken in meerdere valuta's;
  • Administratieve afhandeling richting inkoopfacturen of verloning.

Integraties met derden

Wij maken het declaratieproces voor zakelijke onkosten makkelijk en inzichtelijk, zowel voor kleine als grote organisaties met medewerkers. Met onze zeer gebruiksvriendelijke app en overzichtelijke rapporten bespaart u tijd op uw administratie. Alle declaraties kunt u eenvoudig exporteren naar uw boekhoud- of salarispakket.

SRXP digitaliseert uw declaratieproces met een handige declaratie app en online portal. Het is ons doel om de tijd die u in het declaratieproces steekt te minimaliseren, zodat u meer tijd over houdt om te focussen op belangrijkere zaken. Dit doen wij door integraties aan te bieden waardoor SRXP wordt gekoppeld aan uw financiële of HR software, automatische workflows, creditcardintergratie, bedrijfsregels en nog veel meer functionaliteiten.

Dankzij deze features en instellingen past SRXP in de bedrijfsprocessen van elke organisatie. Op dit moment heeft SRXP meer dan 3.000 klanten, variërend van het MKB tot multinationals zoals Mammoet, Port of Rotterdam en BCD Travel. SRXP wordt in meer dan 90 landen gebruikt en werkt samen met partners zoals Deloitte, Exact en International Card Services.